DRUGIE ŻYCIE UBRAŃ

Hejka !

Przychodzę dzisiaj do was z kilkoma inspiracjami z aplikacji PINTEREST. Żałuję bardzo,że wiele rzeczy które były używane 15-20 lat temu zostały wyrzucone, w chwili obecnej bardzo by mi się przydały.Ostatnio stały się bardzo modne spodnie w paski i w kratkę,uwielbiam je,bardzo pasują do wielu stylizacji.Również spodobały mi się stylizacje w których bluzki są bardzo duże wygląda to bardzo fajnie jeśli dobierze się fajne spodnie.
Zapraszam do oglądania :D
Mój instagram :  Alexaa77_






Co sądzicie o stylizacjach ? Lubicie Pinterest ?

Komentarze

  1. Świetne inspiracje! Ja na Pinterest nie mam czasu, ale niewątpliwie to skarbnica cudowności :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Pinterest. Bardzo często szukam tam inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam z Pinterest ale inspiracje bardzo fajne ☺
    Dziękuję za obserwacje ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, ja również wciąż nie mogę się nadziwić, jak to moda lubi zataczać koła :O
    Gdyby nasze mamy, babcia trzymały swoje ciuchy, to teraz niezłe perełki byśmy miały :D hehe
    Mi też mega podobają się szerokie spodnie w paski <3

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,teraz serio można byłoby super je wykorzystać

      Usuń
  5. U mnie na strychu jest dużo starych ciuchów ale jakoś nie mam na nich pomysłu :D
    Lubię pinterest :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz takie rzeczy jak podałam w propozycjach albo coś w tym stylu,zawsze można je przerobić, z pewnością przydadzą ci się

      Usuń
  6. Kilka z tych stylizacji mocno przykuło moją uwagę.


    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. I love every piece you've showed, all those
    clothes are super beautiful!
    follow for follow our blogs? let me know! kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Pinteresta, codziennie go przeglądam i szukam inspiracji;) a stylizacje są swietne!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ale śliczne te ubranka! Moja mama często, gdy pokazuję jej coś w sieciówce mówi, że kiedyś miała identyczną rzecz.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Moda powraca i to bez wątpienia! Stylizacje, które pokazałaś są mega, po prostu 100% mój styl <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty