NEW POST

Hejka! 


Przygotowałam bardzo fajną skromną stylizację,która moim zdaniem jest bardzo elegancka.
Sukienka ma falbanki na rękach i na biuście,cała sukienka jest czarna z małymi elementami kwiatów.
Buty są w rodzaju męskich lakierków ale w wersji damskiej,sądzę że idealnie pasują do całej stylizacji.
Pokaże wam 2 rodzaje zdjęć,są one wykonane w różnych programach. Które wam się bardziej podobają?

Sukienka-Cropp
Buty-CCC


Co sądzicie o stylizacji i o zdjęciach ? 
























Komentarze

  1. Stylizacja bardzo ładnie się prezentuje :D Świetne zdjęcia i super sukienka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja ;) Najbardziej podobają mi się zdjęcia, gdy leżysz na trawie.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są bardzo kreatywne! Podobają mi się! Sukienka jest prześliczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sesja, jest kilka naprawdę świetnych zdjęć ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo ladnie wyglada w kontekscie w kontekscie tej scenerii. Niby lato a juz z jesienia mi sie skojarzylo :)

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdjęcia faktycznie mają taki jesienny klimat :D Dziękuję :)

      Usuń
  6. Piękna stylizacja. Jednak mam jedno pytanie co to za filtr, który jest na pierwszych zdjęciach razem z datą bo wygląda obłędnie?

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to aplikacja która od razu po zrobieniu zdjęcia sama dodaje filtr nazywa się Huji Cam

      Usuń
  7. Fajne są te różne style jako pokazowe. Te pierwsze najoryginalniejsze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa ta sukienka. Ładnie się prezentuje. A ujęcia magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pretty photos, i like how you edited them, the retro style :)
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo mi się podoba. A zdjęcia są mega :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam kiedyś tego typu buty i miałam je kupować ale nie było na mnie rozmiaru :/
    http://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful pictures, dear! You look lovely!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty