NEW POST

Hejka !

Przychodzę do  was z moją letnią stylizacją,w której czuję się naprawdę bardzo dobrze.Mam na sobie bluzkę z rękawkiem lekko dłuższym niż mam zwykle,bluzka ma piękne paseczki na plecach co powoduje,że staje się bardzo elegancka.Spódnica jest z zamszu i bardzo pasuje do każdej bluzki,stylizacja może być elegancka jak i na wyjście ze znajomymi.Czasami widzę jak ludzie przepłacają za okulary wcale nie markowe naprawdę polecam bardzo wszystkim okulary z Pepco są tanie ale i bardzo ładne, moje zostały właśnie tam zakupione. Jeżeli chcecie post o tym co zrobiłam z włosami sama piszcie w kom.
Zapraszam na instagrama : alexaa77_

Czekam na wasze komentarze :D


Bluzka-Bershka

Spódnica- Yups

Buty- Nike Air

Okulary- Pepco

Torebka-Carla Berry 














Komentarze

  1. Piękna bluzeczka, brakuje mi takiej w mojej szafie.

    Zapraszam na swojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się spódniczka :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your blog!Outfit is amazing :) I 'm following your blog now,hope you can follow me back :)

    New post: http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie jestem na etapie poszukiwania jakichś fajnych okularów na lato, ale nie pomyślałam o Pepco! Muszę odwiedzić ten sklep :)
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo duży wybór 😊 okulary każdego rodzaju w pepco kosztują 10 zł

      Usuń
  7. Stylizacja fajna, letnia.
    Zdjęcia obrabiane w VSCO filtrem A4? :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie A4 mój ulubiony ❤ też pozdrawiam

      Usuń
  8. super stylizacja, uwielbiam kwiatowe motywy na ubraniach latem;) pięknie wyglądasz!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary z Pepco są najlepsze
    eerie-wworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You are so beautiful my dear! ♥♥♥

    My blog -> www.innisall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo fajna. Bluzeczka z tyłu super się prezentuje ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful combination and photos, I like it. Great post.

    Follow for follow? :)

    New post: http://www.alexandarstanisavljevic.com/2018/06/rainy-wednesday.html

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty