GDAŃSK

Hejka !

Ostatnio miałam okazję być w Gdańsku,słonecznie było tylko przez 2h gdzie potem była niesamowita burza zrobiłam parę zdjęć mam nadzieję,że wam się spodobają,więcej ciekawostek na moim instagramie 
Z tego miejsca chciałabym was zaprosić do zaobserwowania i obejrzenia niesamowitych okularów marki  Venic.co  mają przepiękne okulary które na pewno wpadną wam w oko :D 
zapraszam do ich instagrama Venicofficial

Zapraszam na mojego instagrama :Alexaa77_
Również zapraszam was na mój kanał na YT na którym jest UNBOXING zestawu do hybryd NeoNail  NeoNail UNBOXING Zestaw do hybryd












Komentarze

  1. Gdańsk jest pięknym miastem, śliczne zdjęcia :)

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Gdańsku, ale wygląda naprawdę pięknie, więc muszę się tam kiedyś wybrać ;)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Gdańsk!
    Przepiękne zdjęcia :D
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Nie miałam okazji jeszcze być w Gdańsku, ale to naprawdę piękne miasto ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W Gdańsku nie byłam, nie mniej cudowne zdjęcia. Marka Venic ma bardzo ładne okulary, jednak się na nie pokuszę bo nie jestem przyzwyczajona do ich noszenia.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że pogoda nie do końca dopisała. Super zdjęcia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Trójmiasto, niestety mieszkam na drugim końcu Polski i jestem tam tylko raz w roku.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne 😍
    Nigdy nie byłam w Gdańsku ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mnie serce boli jak patrzę na te zdjęcia, bo tak bardzo chciałabym tam teraz być. Gdańsk to chyba jedno z najpiękniejszych miast!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze gdy ma się darmowy wyjazd,bo się koncertuje to tylko sama przyjemność :D

      Usuń
  10. W Gdańsku byłam około dziesięć lat temu i niewiele pamiętam niestety. Być może niebawem uda mi się odwiedzić to miasto ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdecydowanie moje ulubione Polskie miasto <3<3
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty