Rossman Promocje,Opinia !

Hejka!
Każda z was wie,że niedawno były wielkie promocje w Rossmanie zakupiłam parę kosmetyków, niektóre chciałam wam polecić,natomiast były takie na których się bardzo zawiodłam.



Zacznijmy od podkładów. na zdjęciu widzimy 2 podkłady z Rimmel i jeden z Bourjois są to najlepsze podkłady jakie miałam kiedykolwiek,są trwałe, nie świecisz się po nich może w przypadku tego środkowego możemy po dłuższym noszeniu się lekko świecić.Wszystkie są lekkie nie czuje się ich na twarzy nie sprawiają że twarz i cały make up jest ciężki.Ten po lewej stronie jest z witaminami. Bardzo polecam

Jeśli chodzi o ten podkład jest on dobry na zimę ponieważ w lato bardzo się marszczy na twarzy i jest ciężki,bardzo matowy,kryje dobrze niedoskonałości. Jak wspominałam wcześniej jest dobry na zimę nie na lato pod wpływem ciepła zmienia swoją konsystencję na twarzy.


Ten tusz poleciła mi koleżanka jest świetny,nie skleja rzęs,wydłuża, bardzo pogrubia rzęsy w moim przypadku.10/10 .EVELINE


Wibo bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło swoim korektorem z dosyć nietypową końcówką która fajnie rozprowadza swoją zawartość.Jest bardzo dobry produkt.


Wracając do podkładów dwa z nich mają pompkę jak większość podkładów,natomiast jeden z nich ma dosyć gruby pędzelek na który nie nabiera się dużo podkładu dzięki temu możemy naprawdę zaoszczędzić.



MISS SPORTY kredkę do brwi brałam zawsze z innej firmy teraz postanowiłam zaryzykować i kupić coś innego.Bardzo sprawdziła mi się kredka w tym kolorze z fajną szczoteczką to jest ilealny kolor dla mnie.


 Zakochałam się w błyszczyku z Maybelline nawilża lekko usta ale ma piękny lekki różowy kolor.Maluje się nią codziennie nie jest mocny ale usta wyglądają przepięknie.


 Ostatni produkt to róż z Wibo jest dosyć mocny i trwały jak dla mnie trochę za mocny ale bardzo fajny,nie sypie się,wystarczy odrobina tego różu na oba policzki.


 A WY CO POLECACIE ? PISZCIE W KOMENTARZACH WASZE ULUBIONE PRODUKTY !

Ps.Zapomniałam o podkładzie/kremie z Undertwenty myślałam,że spełni moje oczekiwania ale myliłam się jest to najgorszy krem/podkład jaki kiedykolwiek kupiłam nie warty swojej ceny,marszczy się,nie jest trwały,człowiek strasznie się po nim świeci jedna wielka masakra !!!

ZAPRASZAM NA INSTAGRAMA : alexaa77_

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty