POPULAR BRANDS-HIT INSTAGRAMA-WIOSNA 2018

Cześć!

W pierwszej kolejności zajrzałam na instagrama gdzie na każdym zdjęciu mój wzrok przyciągały okulary zerówki,krótkie bluzki gdzie widnieje na nich bardzo duży napis popularnej marki,również zdjęcia z dosyć popularnym paskiem GUCCI i również tej marki torebkami.Znane bardzo stały się buty YEEZY BOOST 350 oraz marka która jest już od dawna Off-White.

1.Logomania 

Bardzo znacząca ilość osób zaczęła kupować ubrania gdzie logo znanej drogiej marki widnieje na samym przodzie koszulki/bluzy.Instagram zapełnia się takimi zdjęciami.Co o tym sądzicie ?





2.Gucci
U popularnych blogerek modowych nie mogło zabraknąć chodź na jednym zdjęciu czegoś z GUCCI ta moda na bluzki,torebki,paski tej marki wzięła się nie tylko u kobiet ale również i u mężczyzn.Te torebki i paski to dla mnie bomba.





3.YEEZY BOOST 350
Buty tej marki nie należą do tanich ale przez wielu sławnych piosenkarzy i nie tylko często są kupowane.Osobiście za bardzo mi się nie podobają a wam ?


4.Off-White 
Jest to marka z ubraniami zauważyłam ją u pewnego piosenkarza i postanowiłam zobaczyć czy jest popularna okazuje się, że tak ta marka ma bardzo popularne pokazy mody gdzie przyjeżdżają na nie ludzie z całego świata.Możemy porównać ją trochę do GUCCI i GUESS.(na zdjęciu będzie pokazana najpopularniejsza bluza tej marki więcej rzeczy jest na ich oficjalnej stronie )





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty