NAJWIĘKSZA BZDURA !?

Hejka!

Dostałam ostatnio parę informacji,że aby prowadzić bloga "modowego" należy mieć oryginalne,super drogie ubrania,bo tak to nie osiągnie się nic.NIE NIE NIE jeżeli ktoś chce takiego bloga prowadzić nie może się głównie na tym opierać, takie blogi mają pokazać,że ze zwykłych wcale niedrogich ubrań,oraz ubrań zrobionych,przerobionych przez siebie można naprawdę super wyglądać.Ja nie prowadzę tego bloga aby się chwalić tylko po to aby inspirować ludzi i pisanie postów sprawia mi wielką przyjemność.Ludzie a szczególności dziewczyny nie powinny się wstydzić,że ktoś pójdzie do lumpa i sobie coś w nim kupi,bo to siara,że nie możesz w normalnym sklepie kupić danej rzeczy,zaraz są jakieś pytania ,że ona jest biedna .KOCHANI LUDZIE w lumpeksach można znaleźć naprawdę super ubrania,wcale nie zniszczone,i za niewielką cenę więc co w tym złego jeżeli dana odzież nie jest podziurawiona,popsuta to nie widzę problemu aby w niej nie chodzić.

Chciałabym podziękować wszystkim którzy wspierają mnie w prowadzeniu tego bloga dostałam wiele miłych komentarzy i gwałtowny wzrost liczby wyświetleń sprawia,że mam większą motywację aby rozwijać się w tym kierunku <3 <3 <3


DZIĘKUJĘ !!!



Komentarze

Popularne posty