MOJE PLANY

Hej!

Dawno mnie tu nie było a jest już 1 luty mam wiele planów na ten rok ale nie wiem czy uda mi się je wszystkie zrealizować.Na bloga poświęcam dosyć mało czasu i obiecuję,że się poprawię więcej udzielam się na instagramie gdzie obserwuje mnie ponad 1000 osób.Dostałam ostatnio parę wiadomości na instagramie odnośnie moich włosów,ponieważ cały czas mam inne kolory.

Gdy byłam mała miałam bardzo jasne blond włosy tak do 6 klasy szkoły podstawowej,w gimnazjum zaczęły mi ciemnieć stopniowo nie podobały mi się i poprosiłam mamę aby zapisała mnie do fryzjera na ombre. Również i ten kolor mi się znudził i później miałam różowe,niebieskie i blond z lekkim różem. Po ostatnim farbowaniu włosy po pewnym czasie mi zżółkniały. Nie chciałam farbować kolejny raz więc mama kupiła mi płukankę do włosów z lekkim efektem szarości. Aktualnie bardzo mi się podobają. Ludzie mówią,że niszczę sobie włosy ale to moja sprawa co z nimi robię i chcę się "wyszaleć" w młodości alby nie żałować na starość że się czegoś nie zrobiło :) Postaram się zrobić sklejkę z moimi metamorfozami :D 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty