ULUBIEŃCY LISTOPADA-pierwszy post

Hejka!
Oto mój pierwszy wpis na tym blogu.Na sam początek postanowiłam pokazać wam moich ulubieńców z listopada.Moja kolekcja kosmetyków trochę się powiększyła więc postanowiłam, że pokażę wam część.


Na sam początek idzie piękna pomadka matowa z firmy Lovely o kolorze Sweet.Ma piękny,intensywny kolor który daje charakter make up'owi.
Na drugim zdjęciu mamy szminkę z Miss Sporty nr.300.Jest to bardzo "wściekły" czerwony.Podoba mi się pod względem koloru natomiast nie trzyma się długo na ustach. 


Kolejnymi trzema produktami do makijażu są 2 rozświetlacze jeden z Bell który daje lekki błysk,pasuje do delikatnego makijażu do pracy,szkoły itp..Bardziej intensywny jest rozświetlacz z firmy Miss Sporty jest on zdecydowanie mocniejszy i bardziej widoczny.
Na środku zdjęcia mamy róż z Bell jest delikatny i pasuje do codziennego makijażu.


Zakupiłam również eyeliner z Rimmel jest wygodny,nie robi brzydkich grubych kresek jak moje poprzednie.Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.


Wpadł mi w oko świetny tusz do rzęs z lusterkiem jest on z Bourjois,ma świetną szczoteczkę,nie skleja rzęs i nie ma grudek .


Moim nie do końca udanym zakupem była paletka z Lovely,kolory są piękne natomiast bardzo się sypią i długo się nie trzymają na powiece. Najładniejszymi kolorami jest drugi od prawej strony oraz 4 od prawej strony.



 Zakupiłam podkład z Bielendy który ma bardzo fajnę konsystencję oraz świetnie kryje nasze niedoskonałości.
Drugim produktem jest krem z właściwościami podkładu z Bourjois dobrze kryje,łatwo się rozprowadza i nie potrzeba dużo aby zakrył to co trzeba.
Trzecim produktem jest korektor kryjąco-rozświetlający z Eveline.Mały,wygodny w użyciu,perfekcyjne krycie na 24h,idealnie gładka i promienna cera.



 Ostatnio upatrzyłam świetny suchy szampon który sprawia,że twoje włosy są jak po umyciu świeże i pachnące.

Udało mi się zakupić na stronie ipefumy.pl spray do ciała z Victoria's Secret jest bo bardzo duże opakowanie za niewielką cenę a zapachy są przepiękne.

Otrzymałam ostatnio kartę do HM na
na zakupy.Nie mam pojęcia co kupić w kom.
Napiszcie co fajnego jest aktualnie.


Przepiękna niewielka kosmetyczka w efekcie holo, jest pojemna i wszędzie się zmieści 
zakupiona w Primark 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty