TOP 10 LAKIERÓW GRUDNIA

Hejka
Dziś przychodzę do was z moimi ulubionymi lakierami do paznokci.Lakiery są z różnych marek wszystko będzie podpisane :)

Moje paznokcie są bardzo kruche i łamliwe dlatego potrzebuję naprawdę dobrych odżywek.Moim ulubionym lakierem na wzmocnienie paznokcia jest lakier z EVELINE COSMETICS SOS.Bardzo mi pomaga polecam każdemu kto ma taki problem z paznokciami jak ja.

Zdecydowanie w grudniu dominuje kolor czerwony pokaże wam 3 moje ulubione odcienie czerwonego.Pozostałe lakiery zakupiłam z myślą o różnych stylizacjach oraz o wydarzeniach jakie czekają nas wszystkich w grudniu.Kolory które wybrałam są intensywne i bardzo fajnie prezentują się na paznokciach. TopCoat który mieściłam na samym końcu powoduje to,że po nałożeniu lakieru nakładając go utrwalamy nasz wybrany przez siebie lakier  i możemy się dłużej cieszyć pięknymi paznokciami :D

1.Rimmel 2.Manhattan 3.Ingrid cosmetic 




1.Golden Rose 2.Manhattan 3.RL de young 4.Golden Rose 5.Rimmel 6.Rimmel 7.Rimmel 


 8.Ingrid 9.Rimmel                                 10.TopCoat


Komentarze

Popularne posty