ROSSMANN PROMOCJE

Hejka!


Przychodzę do was z promocyjnymi kosmetykami głównie z Rossmanna.Niektóre z nich już przetestowałam i mile mnie zaskoczyły.ZAPRASZAM ! 




 1. L'OREAL - postanowiłam zakupić trochę inny podkład w ramach testu i jest bardzo fajnym dobrze kryjącym podkładem,minus jest taki że nie można codziennie go nakładać ponieważ zapycha pory bardzo na skórze i niestety mogą powstawać niechciane krosty.


 2.AVON TOMORROW- delikatne perfumy z  nutą słodyczy,bardzo długo trzymają zapach.



 3.INGRID- rozświetlacz , bronzer, róż , idealny zestaw dla mnie w świetnych odcieniach długo trwałe na twarzy.


 4.MAYBELLINE - mój chyba najlepszy zakupiony produkt,niesamowity produkt który super kryje, idealnie zgrywa się z moim podkładem KOCHAM <3



 5.LOVELY - jest to nowy świetny produkt który zmienia swój kolor w opakowaniu jest zielony natomiast dotykając palcem zmienia kolor na różowy świetny pomysł.



 6.LOVELY- pomadka matująca na której się bardzo zawiodłam ma strasznie dziwną konsystencje,marszczy się,jest nie miła na ustach NIE POLECAM .



 7.WIBO-świetna kredka z super kolorkiem,  długotrwała.


 8.MISS SPORTY - moja ukochana kredka do brwi ,już moja 3 zawsze ją kupuję i jest świetna nic dodać nic ująć .


 9.WIBO- ten korektor również ostatnio pokazywałam jest świetny i zakochałam się w nim dobrze kryje , zero zarzutów.


 10.WIBO- bardzo fajna paletka z ciekawymi cieniami, jeśli chodzi o pigmentację to takie 5/10 ,niektóre cienie się sypią niektóre nie fajnie trzymają. Nie wiem od czego to zależy ale ogólnie nie jest zła.



11.EVELINE- paletka z ciekawymi cieniami,ciemniejsze są bardzo fajnie napigmentowane natomias te jaśniejsze nie za bardzo. Ocena 4/10.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty