NEW POST

Hejka! 


Przygotowałam dla was elegancką stylizacje w jesiennym klimacie.Na sobie mam marynarkę,bluzkę z nacięciami,klasyczne czarne spodnie,białe buty i torebkę :D Stylizacja jest bardzo wygodna i pasuje na jakieś wyjścia,uroczystości itp.

Chciałabym wam polecić świetną markę kosmetyków do pielęgnacji twarzy z BARWY SIARKOWEJ posiadam bardzo dużo produktów z tej marki i jestem zadowolona w 100% daje natychmiastowy efekt.Jeżeli brakuje mi jakiegoś produktu od razu zamawiam.Miałam okazję zamówić piankę myjącą,maseczkę siarkową złuszczającą oraz krem selfie time upiększającą który ma formę bazy pod makijaż.Bardzo wam polecam :D 

BARWA SIARKOWA   <-----polecam 

Bluzka- Cropp 
Okulary-Pepco 
Marynarka-?
Spodnie-HM
Buty-DEICHMANN
Torebka-Atmosphere

Zapraszam do oglądania :D 
















Komentarze

  1. So pretty! Nice post. This was a nice read :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, elegancka stylizacja 😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, elegancko i stylowo! A zdjęcia też fajnie wyszły :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko <3 Ostatnio marynarki rządzą :D Twoja wygląda super :* Jestes bardzo fotogeniczna, nie to co ja :(

    jestem tu nowa :(Blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo zaraz wpadnę na bloga zapraszam do obserwowania

      Usuń
  6. Świetna stylizacja i super zdjęcia! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podoba klimat tych twoich zdjęć z "przebarwieniami"! I bardzo ładną torebkę masz :) O tak, słyszałam o tej firmie! Niestety rzadko bywam w Polsce więc jej jeszcze nie wypróbowałam.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, great subject, precise and thought provoking wish to receive more from you

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty