NEW POST

Hejka!

Dawno tu nie pisałam a to dlatego,że już mamy wrzesień który wiąże się ze szkołą....
Jestem  w 2 liceum i rozpoczęły mi się rozszerzenia,nie mam czasu prawie na nic,na dodatek szkoła muzyczna i wszelkiego rodzaju zajęcia,występ itp.

Przychodzę do was ze stylizacją idealną do szkoły.Mamy kurtkę dżinsową która pasuje do wszystkiego najchętniej ubieram ją do bluz z kapturem lub bez kaptura.Klasyczne czarne dżinsy oraz buty z podwyższeniem które ostatnio są bardzo modne.

Wydaje mi się, że stylizacja jest bardzo ciekawa i idealna na chłodniejsze dni :D 

Kurtka- Yups
Bluza-HM
Spodnie-ZARA
Buty-Deichmann














Komentarze

  1. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw.
    Podoba się mi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! kurtka bardzo przypadła mi do gustu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bluza ma cudny kolor! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ci pasuje. Jeans idealnie kontrastuje z żółcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja świetna! Tez w 2 LO nie mam na nic czasu ;/

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D najgorsze są teraz rozszerzenia :/

      Usuń
  7. Bluza mega mi sie podoba, zwłaszcza jej kolor.
    Lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. How cute, i love that denim
    jacket and those trainers look really cool!!
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty