NEW POST

Hejka!



Czas leci coraz szybciej mamy już prawie koniec lipca,na myśl o szkole i masy obowiązków robi mi się niedobrze.Ale na razie nie będę się tym przejmowała. Przychodzę do was z kolejnym zamówieniem z AliExpress, zamówiłam koszulę którą możemy nosić na wiele sposobów, opuszczając ją na ramiona lub zapiąć do ostatniego guzika dzięki któremu mamy ładnie wycięty dekolt.
Zapraszam do oglądania :D 
Co sądzicie o stylizacji ? 
Zapraszam na Instagrama
Snapa: alexa7882

Koszula- AliExpress
Spodnie- HM
Okulary-Pepco
Buty-Puma 
Naszyjnik- ?




















Komentarze

  1. Cudowna ta koszula! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Bardzo ładna koszula ^^
    Na myśl o szkole również robi mi się niedobrze :(
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. The shirt is super pretty! i love the colours :D
    nice outfit! kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas strasznie szybko ucieka. Koszula jest super! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest ta koszula:) Szkoda tylko że nie jest trochę krótsza, jakoś bardziej by mi to pasowało:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D rozważałam również nad kupnem krótszej :D

      Usuń
  7. Piękna koszula totalnie w moim stylu <3

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post and photos.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cute shirt! Stripes are always so classy.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula, bardzo Ci pasuje. Zdjęcia bardzo klimatyczne. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely photos! You look so cute (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta koszula! Ja nie mam szczęścia do zamawiania ciuchów z alie :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie ubrania to jakieś gadżety ,również polecam :D

      Usuń
  13. Świetny klimacik na tych zdjęciach! Oj tak, czas zleciał strasznie szybko w lipcu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty